WIDE MAGAZINE >> accesorii

De Black Friday shopping-ul este în siguranță, la ParkLake Shopping Center, cu super reduceri și 3.500 de vouchere de cumpărături!

Black Friday@ParkLake
Vezi mai multe fotografii si articolul
Noi 09
2020

Tradiția Black Friday continuă și anul acesta în siguranță, în ParkLake Shopping Center, unde, în fiecare week-end, de Vineri până Duminică, în perioada 13 – 29 noiembrie, iubitorii de shopping sunt așteptați să petreacă un Black Friday într-un cadru sigur, cu reduceri de până la 50% și șansa de a câștiga unul din cele 3.500 de vouchere în valoare de 50 RON.

MAGAZINELE TOMMY HILFIGER DIN ROMANIA SE REDESCHID!

TH
Vezi mai multe fotografii si articolul
Iun 15
2020

Magazinele Tommy Hilfiger din România se redeschid începând cu data de 15 Iunie 2020, urmând să își întâmpine clienții cu cele mai noi colecții și reduceri speciale pentru a celebra momentul. Măsuri de siguranță au fost, de asemenea, luate pentru starea de bine și sănătatea clienților.

Topul cadourilor pentru Crăciun de pe ANSWEAR.ro, în funcție de bugetul disponibil

Foto Answear Xmas gifts
Vezi mai multe fotografii si articolul
Dec 13
2019

Găsirea cadourilor de Crăciun poate fi o provocare, mai ales dacă le-ai lăsat pe ultima sută de metri. Un lucru este cert, Crăciunul 2019 bate la ușă! Dar și cadourile perfecte pentru cei dragi sunt la un click distanță de tine, pe ANSWEAR.ro.

MAGAZINUL TOMMY HILFIGER DE ÎNCĂLȚĂMINTE ȘI ACCESORII SE DESCHIDE ÎN BUCUREȘTI, ROM NIA

TOMMY HILFIGER
Vezi mai multe fotografii si articolul
Oct 03
2019

Brand-ul Tommy Hilfiger anunță că s-a deschis primul magazin TOMMY HILFIGER de Încălțăminte și Accesorii din România, pe data de 28 septembrie 2019, în București. Situat în popularul centru comercial București Mall, magazinul este al 13-lea din țară și cel mai nou într-un portofoliu în creștere de magazine TOMMY HILFIGER din întreaga lume. Magazinul este operat de Sarkk S.A., distribuitor exlusiv al mărcii TOMMY HILFIGER în România.

Produsele Vivre au parcurs peste 2 miliarde de kilometri în 2018 către clienții din nouă țări

Infografic_Produsele Vivre au parcurs peste 2 miliarde de kilometri
Vezi mai multe fotografii si articolul
Apr 24
2019

Vivre, cel mai mare retailer online de home&deco din Europa Centrală și de Est, a procesat în anul 2018 peste 2,8 milioane de produse cu o greutate totală de 4.000 de tone, echivalentul a 2 blocuri de 4 etaje. Coletele au parcurs aproximativ 2,1 miliarde de kilometri, către toate cele nouă țări în care compania activează, ceea ce reprezintă aproximativ 5.500 de drumuri parcurse de la Pământ către Lună.

Vinde către Remix hainele pe care nu le-ai purtat niciodată și cumpără ceea ce te reprezintă de pe remixshop.com

Remix
Vezi mai multe fotografii si articolul
Dec 10
2018

Știai că îmbrăcăm doar 20-30% din toată garderoba noastră? Pentru că în cele din urmă optăm pentru aceleași haine pe care le purtăm în repetate rânduri, spun specialiștii de la remixshop.com.

În luna decembrie, pășește într-o lume de poveste la ParkLake Shopping Center

Campanie Craciun ParkLake
Vezi mai multe fotografii si articolul
Noi 29
2018

În luna sărbătorilor de iarnă, ParkLake Shopping Center îi invită pe bucureșteni să pătrundă pe tărâmul poveștilor alături de personaje faimoase care, de-a lungul timpului, au adus un plus de culoare iernii. Astfel, în perioada 6 – 24 decembrie, publicul este așteptat să descopere un Crăciun de poveste alături de Crăiasa Zăpezii, Spărgătorul de Nuci, Rudolph și multe alte personaje îndrăgite. Ateliere creative pentru cei mici, jocuri interactive, spectacole și concerte se vor desfășura într-un decor cu totul special.

Studiu adLemonade: Produsele electrocasnice și electronice se află în topul preferințelor românilor care vor face cumpărături de Black Friday 2018

Infografic Black Friday
Vezi mai multe fotografii si articolul
Noi 06
2018

Conform unui studiu realizat de agenția de digital marketing adLemonade la începutul lunii octombrie pe un eșantion de 205 persoane, dintre care fac parte: antreprenori, IT-iști, directori de marketing sau specialiști de marketing și C level management: chief executive officer (CEO), chief operations officer (COO) și chief financial officer (CFO), reies diferite obiceiuri de consum ale românilor în ceea ce privește perioada de Black Friday. Astfel, în topul preferințelor românilor care vor face cumpărături de Black Friday 2018 se află produsele electrocasnice și electronice.

Page 1 of 41234