Campari lansează scurtmetrajul „ENTERING RED”, regizat de Matteo Garrone, cu Ana de Armas în rol principal

Campari_Entering Red
Feb 08
2019

Campari, emblematicul aperitiv italian, a dezvăluit la Milano cea mai nouă producție a seriei Red Diaries – enigmaticul și incitantul scurtmetraj Entering Red. Dezvoltând viziunea brandului conform căreia „fiecare cocktail spune o poveste”, producția din acest an este dedicată aniversării cocktailului Negroni, care anul acesta împlinește 100 de ani de existență.

Scurtmetrajul îi are în rolurile principale pe celebra actriță Ana de Armas și actorul italian Lorenzo Richelmy, regia fiind semnată de Matteo Garrone, unul dintre cei mai apreciați regizori contemporani. Filmat în Milano, locul unde a luat naștere Campari, scurtmetrajul pune în lumină cele mai fascinante locuri ale orașului, printre care Galleria Vittorio Emanuele II, care găzduiește faimosul bar Camparino, dar și Domul din Milano.

Entering Red surprinde perfect esența Campari, publicul fiind purtat în lumea încântătoare și fascinantă a brandului, prin ochii Anei. De-a lungul scurtmetrajului, tânăra își va urma pas cu pas sufletul, mintea și inima, cu scopul de a descoperi ce se află în spatele indiciului N100.

Sub semnătura N100, Campari va continua să sărbătorească centenarul Negroni printr-o serie de evenimente speciale în întreaga lume, unde ginul, vermutul roșu și Campari vor crea amestecul perfect echilibrat al cocktailului. Momentul cheie va fi însă în Florența, în timpul săptămânii Negroni, locul unde exact acum 100 de ani lua naștere unul dintre cele mai bune cocktailuri ale lumii. În plus, pentru a celebra cei 100 de ani de Negroni, celebrii barmani Red Hands au creat o variantă unică, pornind de la rețeta clasică, fiecare dezvăluind propria poveste.

Bob Kunze-Concewitz, directorul executiv al Campari Group, spune: „Marcăm un an cu adevărat spectaculos în istoria Campari și suntem încântați să dezvăluim noul scurtmetraj al seriei Campari Red Diaries, care celebrează centenarul Negroni. Filmul îi va conduce pe spectatori într-o călătorie în lumea Campari, prin ochii Anei de Armas, încheind cu o sărbătoare grandioasă: N100, o sută de ani de Negroni. Așa cum viziunea brandului nostru este aceea că „fiecare cocktail spune o poveste”, suntem încântați să spunem povestea Negroni și să sărbătorim alături de cei mai buni barmani din întreaga lume, care ne împărtășesc pasiunea. Sperăm ca filmul să vă inspire și să vă alăturați lumii Campari aflate în sărbătoare.”

Scurtmetrajul Entering Red pote fi urmărit pe canalul oficial YouTube Campari.

Pentru a fi la curent cu noutățile referitoare la Campari, urmăriți pagina de Facebook: https://www.facebook.com/CampariRomania/

Despre Campari
Campari este un simbol al stilului contemporan și autentic. Rețeta unică și inconfundabilă Campari își are originile în Novara, fiind neschimbată încă din anul 1860. Astăzi, gustul unic Campari dă savoare celor mai cunoscute cocktail-uri din lume, fiind obținut dintr-un amestec complex și subtil de ierburi, plante aromatice și fructe cu alcool și apă, ultimele două fiind singurele ingrediente cunoscute din rețeta sa. Caracterizat de un gust amărui distinct și revigorant și de o culoare roșie vibrantă, Campari intrigă prin natura sa enigmatică și captivantă. Toate aceste caracteristici și calitatea sa superioară l-au făcut cunoscut în întreaga lume drept un simbol al stilului și excelenței italiene.

Despre Gruppo Campari
Gruppo Campari este un jucător important în industria băuturilor la nivel mondial, cu un portofoliu de peste 50 de branduri premium și super-premium, dintre care amintim Aperol, Campari, Cinzano, Wild Turkey, Skyy Vodka.

Grupul a fost fondat în 1860 și astăzi este al șaselea cel mai mare jucător la nivel mondial în industria de băuturi spirtoase premium, având o rețea de distribuție globală, cu vânzări în peste 190 de țări din întreaga lume, ocupând poziții de lider în Europa și America. Cu sediul în Sesto San Giovanni, Italia, Campari deține 18 fabrici și are propria rețea de distribuție în 20 de țări. Grupul are peste 4.000 de angajați. Acțiunile societății-mamă, Davide Campari-Milano SpA (Reuters CPRI.MI – Bloomberg CPR IM), sunt listate la Bursa Italiana de Valori din 2001.

Pentru mai multe informații accesați: www.camparigroup.com

Despre PPD România
Prezentă pe piața din România din 2007 și parte a companiei Photos Photiades Distributors, PPD România este printre cei mai mari distribuitori de băuturi alcoolice premium și super-premium de pe piața locală şi este partenerul strategic al Gruppo Campari în România.

Din portofoliul PPD Romania fac parte brandurile: Aperol, Campari, Cinzano, Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Baileys, şampania Lanson, precum și propriul brand, Tazovsky Vodka.

Photos Photiades Group (PPG), companie internațională fondată în urmă cu peste 70 de ani, are o activitate impresionantă în vânzări, marketing și distribuție de branduri alcoolice și non-alcoolice de renume mondial. PPG este prezentă în România, Grecia, Cipru, Croația și Slovenia.

Pentru mai multe informații, vizitați: www.ppd.com.ro.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *