Cultivarea legumelor și a plantelor aromatice, protecția și vopsirea lemnului – proiectele lunii aprilie la HORNBACH

Cultivarea legumelor și a plantelor aromatice, protecția și vopsirea lemnului – proiectele lunii aprilie la HORNBACH
Apr 05
2018

În luna aprilie, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, oferă clienților săi un sortiment diversificat de legume și plante aromatice, dar și sfaturi avizate despre cultivarea acestora. Totodată, pentru amenajările exterioare sau ale grădinii, HORNBACH pune la dispoziția clienților produse noi, inovative, pentru protecția și vopsirea lemnului.

Conform reprezentanților HORNBACH, creșterea cererii de răsaduri de legume și plante aromatice demonstrează tendința românilor de a aborda un consum alimentar cât mai proaspăt și ecologic. În acest sens, HORNBACH oferă o gamă variată de produse, atât pentru cei care practică agricultura de tip hobby, cât și pentru profesioniști.

„Observăm în ultimii ani cerințe tot mai mari din partea clienților care doresc să practice o agricultură de nișă, tip hobby, ori profesionistă, cu producții pe suprafețe mari și randamente ridicate. Astfel, rețeaua de magazine HORNBACH pune la dispoziție varietăți cât mai mari de produse, de la cele tradiționale până la cele mai inedite, oferind tuturor clienților posibilitatea de a găsi ceea ce caută în materie de grădinărit“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH România.

HORNBACH oferă pasionaților de grădinărit posibilitatea de a alege dintr-o multitudine de răsaduri de legume, printre acestea numărându-se tomatele – de la soiurile tradiționale românești, precum roșiile de Buzău, până la o gamă variată de soiuri hibride de tomate clasice, răsaduri de ardei gras, capia și ardei iute, vinete, varză albă și roșie, dovlecei, conopidă, broccoli ori salate într-o varietate foarte mare. De asemenea, în portofoliul de răsaduri de plante HORNBACH se află țelina, pepenele galben și verde, morcovii românești sau colorați, ceapa, castraveți și multe altele.

Pe lângă această diversitate de răsaduri de legume, HORNBACH pune la dispoziția clienților și o varietate de răsaduri de plante aromatice, precum busuioc românesc, genovez sau grecesc, mentă piperată, rozmarin, leuștean, mărar, pătrunjel clasic și pătrunjel creț. La acestea se adaugă cimbru, salvie, ruccola, ștevie, oregano, tarhon, lavandă, flori de panseluțe comestibile, dafin și coriandru.

Tomatele, cele mai solicitate răsaduri de legume
Conform specialiștilor HORNBACH, în topul preferințelor micilor fermieri se situează tomatele, fiind ușor de cultivat atât pe spații mari, cât și restrânse, de tip balcon, terasă, acoperiș etc. Cele mai căutate sunt roșiile tradiționale românești, urmate de soiul „Inimă de bou” și tomatele cherry și cele galbene. În top se mai regăsesc vinetele și dovleceii, apoi plantele aromatice, printre care busuiocul grecesc și genovez, menta, leușteanul și rozmarinul. O tendință observată în ultimii doi ani o reprezintă cultivarea căpșunilor, a ardeiul iute, pepenelui verde și, nu în ultimul rând, a frăguțelor.

Pentru creșterea și dezvoltarea adecvată a răsadurilor de legume și a plantelor aromatice, specialiștii HORNBACH recomandă cultivarea acestora când temperatura solului depășește 10 grade Celsius la adâncimea la care vor fi rădăcinile. Astfel, din punct de vedere calendaristic, plantarea acestora se recomandă la jumătatea lunii aprilie, începutul lunii mai. De asemenea, pentru o dezvoltare optimă, planta trebuie să beneficieze de un substrat adecvat, ales în proporțiile corecte, și trebuie irigată zilnic, în fiecare dimineață.

Protecția și vopsirea lemnului, realizate cu produse inovatoare
Potrivit reprezentanților HORNBACH, segmentul de vopseluri și produse de îngrijire a lemnului a cunoscut o creștere în ultima vreme, raportat la anii trecuți, fapt datorat, printre altele, apetenței clienților pentru renovări. De asemenea, s-a observat și o preferință pentru produsele de calitate superioară, care să reziste la intemperii și să nu necesite vopsirea în fiecare an. Cele mai mari vânzări pe segmentul de vopseluri și protecție a lemnului se înregistrează în perioada primăvară-vară, când încep amenajările în grădină și exterior.

Cele mai solicitate produse din portofoliu pe acest segment sunt vopselurile marca HORNBACH pe bază de apă, produse în Germania. De asemenea, pentru îngrijirea și protecția pe timp îndelungat a lemnului, HORNBACH vine în întâmpinarea clienților cu cea mai nouă inovație în materie de produse pentru protecția și vopsirea lemnului, și anume vopseaua-cremă Holzschutz Creme, care se poate aplica pe plan vertical fără să curgă sau să stropească.

Totodată, printre noutățile din portofoliul companiei se află și vopseaua Kreidefarbe, vopsea de cretă ce oferă lemnului un aspect vintage, nobil, stil ce se află în tendințele momentului în materie de design. De asemenea, un alt produs inovator din acest segment este reprezentat de ceara ce poate fi aplicată pe vopseaua de cretă, pentru protecție suplimentară îndelungată.

Pentru menținerea lemnului într-o formă cât mai bună, specialiștii HORNBACH recomandă grunduirea acestuia pe ambele părți, nu doar pe cea vizibilă. Din cauză că apa erodează și creează spațiu propice diferitelor bacterii și ciuperci, grunduirea are rolul de a proteja lemnul în profunzime.

Pentru a răspunde nevoilor clienților, în magazinele HORNBACH, în cele două zone special dedicate proiectelor, pe tot parcursul lunii aprilie consultanții vor oferi informații despre alegerea optimă a vopselurilor pentru protecția lemnului și soluții adecvate pentru amenajarea grădinii de legume.

# # #

Despre HORNBACH România
HORNBACH este o companie multinațională de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2017/2018 (data bilanțului: 28 februarie) o creștere a cifrei de afaceri (netă) de 5,1%, la peste 4,1 miliarde euro.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 156 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH le garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având circa 18.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.

# # #

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *