Digital Divas, live photo powered by WIDE Magazine – vezi peste 500 de fotografii şi câştigătorii Galei

Digital Divas
Iun 21
2013

Digital Divas, cel mai mare eveniment adresat femeilor active în mediul online şi Social Media din Romania, a început de cateva minute. Evenimentul este împărţit în două secţiuni: conferinţa ţinută de cei mai importanţi bloggeri, editori şi specialişti în comunicare online şi gala premiilor „Beauty & Fashion Blog”.

Invitatul special al evenimentului este nimeni altul decat Yvan Rodic (cunoscut şi sub apelativul de Face Hunter), unul dintre cei mai cunoscuţi fashion bloggeri şi fotografi de street style din lume.

Echipa WIDE Magazine se ocupă astăzi de un proiect special la sugestia partenerilor de la Evensys: live photo blogging. Publicăm aici şi pe pagina noastră de Facebook în timp aproape real fotografii cu atmosfera de la Digital Divas.

V-ați întrebat vreodată dacă există o legătură între jogging și blogging? În concepția fashion blogger-ului Vicki Nicola (www.vickipedia.ro) dacă alergi, ești alergător iar dacă postezi, ai blog – prin urmare dacă ai blog, ești blogger. Pe lângă această comparație subtilă, Vicki ne-a mai vorbit și despre ruta, motivația și ritmul pe care orice începător în social media ar trebui să le aibă în vedere atunci când se hotărăște să pornească la drum.

Orice aventurare virtuală ar fi bine să pornească de la propriile nevoi, dorințe și pasiuni ale inițiatorului – toate autentice, desigur. Toate acestea combinate cu o abordare foarte personală, unică și un ritm de lucru constant reprezintă în viziunea blogger-ului Vicki Nicola rețeta succesului în online.

Tot în cadrul primei sesiuni („How they succeeded”) a conferinței Digital Divas ne-au mai vorbit și binecunoscuții stiliști Ana Morodan și Ovidiu Buta.

Lipsa fricii de prejudecăți, încrederea în sine, inteligența emoțională transpusă prin abilitatea de a relaționa cu cei din jur, originalitatea, pozitivismul, coerența și capacitatea de a surprinde în fiecare zi prin ceva diferit sunt, după părerea celor doi, însușirile de care un blogger are nevoie pentru a se face remarcat.

Raluca Kisescu (Director Commercial Marketing AVON România și Republica Moldova) ne-a povestit despre blogul AVON pentru care ea însăși scrie articole de mai bine de 14 ani și despre campania „AVON îți dă like”.

Echipa de marketing si comunicare de la AVON a reusit performanta extraordinară de a ajunge la peste 600.000 de fani pe pagina de Facebook. Următoarea ţintă este 1 milion de fani, iar deadlineul este ambiţios: finalul anului 2013.

Mirela Bucovicean (owner Molecule-F) ne-a îndemnat ca mai întâi de toate să ne rezervăm puțin timp pentru a observa cu atenție ce se cere pe piața online din România și să ne gândim cum putem noi beneficia de pe urmă cererii existente.

Apoi nu ne mai rămâne decît să acționăm, să construim, să-i respectăm pe toții cei cu care intrăm în contact și mai presus de toate să investim pasiune în tot ceea ce facem.

Cea de-a doua sesiune – „How to get inspired”- a fost deschisă de redactorul-șef al revistei „The One” și totodată cel mai cunoscut și îndrăgit prezentator de televiziune din România. Andreea Esca ne-a mărturisit că îi plac poveștile și că, în viziunea ei, de ele depinde în mare parte succesul unui blog sau al unei publicații online.

”Decât să faci un lucru mediocru, mai bine nu-l mai faci deloc” și „printul și internetul nu ar trebui să intre în competiție, ci să se completeze” sunt alte păreri pertinente pe care Andreea Esca ni le-a împărtășit în cadrul conferinței.

Oana Pelea, una dintre cele mai talentate actrițe de teatru din România, ne-a vorbit despre responsabilitatea reală a ceea ce aruncăm în virtual și despre internet ca un instrument de o putere incredibilă pe care trebui să învățăm să-l folosim în favoarea noastră.

Cornel Ilie, solistul trupei VUNK, a încheiat cea de-a doua sesiune printr-o relatare emoționantă privind experiența sa de blogger.

Cornel ne-a povestit cum un început stângaci de a scrie pentru femeile din comunitatea Avon s-a transformat într-o activitate intensă, care a schimbat vieţile unora din cititoarele lui.

Momentul cel mai așteptat al evenimentului se apropia cu pași repezi: urma să intre în scenă invitatul special al conferinței dar înainte de asta am ascultat poveștile deosebit de interesante legate de reușita profesională ale lui Cătălin Oprițescu (www.lightaholic.com) și ale Danei Păun (www.thecolorstalker.com), doi dintre cei mai cunoscuți bloggeri de street style de la noi din țară.

Am aflat astfel că pentru a avea succes trebuie să ne diferențiem puțin de restul lumii, să avem răbdare, să nu ne abatem de la drumul nostru și să investim foarte multă pasiune fără a ne focusa neaparat pe obținerea unui succes rapid.

Și iată că în cele din urmă unul dintre cei mai cunoscuți bloggeri de fashion din lume și-a făcut apariția pe scena Digital Divas. Yvan Rodic, cunoscut publicului larg drept „Face Hunter”, este considerat pionierul fotografiei de street style și cel care, prin intermediul pozelor sale, a făcut o lume întreagă să realizeze că stilul poate sparge barierele politice, culturale, sociale sau rasiale.

„Original content, unique voice, consistency online, consistency offline, social media, go to Paris Fashion Week” – toate acestea reprezintă cheia succesului enorm de care Yvan Rodic s-a bucurat în ultimii șapte ani de activitate online. Ochiul său format a reușit întotdeauna să surprindă ultimele trenduri la nivel global atât în ceea ce privește moda, cât și cultura în general – aceste abilități atribuindu-i apelativele de „blog-trotter” și „cultural explorer”.

În pauză echipa WIDE Magazine a folosit timpul scurt pe care l-am avut la dispoziţie pentru a surprinde cât mai multe stiluri şi ţinute prezente pe deosebitele domnişoare şi doamne care au participat la Digital Divas.

Cea de-a patra și ultima sesiune a conferinței Digital Divas – „How to be successful” – le-a adus pe scenă pe cele mai urmărite blogger-ițe din România, Diana Enciu și Alina Tănasă, care ne-au povestit cum s-au cunoscut și cum au format brandul „Absolutely Fabulous”.

 

Monica Jitariuc (The Practice România) le-a oferit blogger-ilor prezenți în sală următoarele sfaturi menite să-i ajute să fie introduși în campanii și să câștige mai mulți bani:

  1. Să știi pentru cine scrii și să nu uiți pentru cine scrii (fă un studiu de audiență și descoperă în linii mari cine îți citește blogul);
  2. Să știi cu cine vorbești și ai de vorbit (integrarea într-un context mai larg te va ajuta foarte mult);
  3. Build your credentials! (construiește-ți o prezentare: cine ești, ce beneficii poți aduce brandurilor cu care ai dori să colaborezi, etc.);
  4. Business? New business! (nu aștepta ca agențiile să vină la tine – fă tu primul pas);
  5. Fă-ți PR (PR= performanță + recunoaștere; dacă ai făcut ceva interesant, trebuie să vadă toată lumea);
  6. Fii (mai) creativ! (spune o poveste);
  7. It’s more then SEO;
  8. Să ai o filozofie și niște principii (principiile ajută foarte mult la o igienă a blogului);
  9. Nu sta singur prea mult! Intră în „breaslă!
  10. Hai în offline (e foarte important ca acea comunitate pe care ai creat-o în online să se întâlnească și în offline);
  11. Evaluează-ți munca și rezultatele (la secțiunea „About” scrie în ce campanii ai fost implicat sau cu ce branduri ai colaborat);
  12. Laudă-te tu/pe tine/te!

 

„Povestea există pentru a uni trecutul cu viitorul”. Poveștile există pentru orele târzii din noapte când nu mai știi cum ai ajuns de unde erai unde ești. Poveștile există pentru eternitate când memoria e ștearsă, când nu e nimic de ținut minte în afară de poveste.” Tot pe povești se pare că mizează și Cristian Lupșa, editorul „Decât o Revistă” – un trimestrial care reflectă și explică, în cuvinte și imagini, ideile și obsesiile României de azi. Suntem născuți cu povestea în sânge.

Într-un final, povestea emoționează. Emoția poate genera acțiune.

 

Bogdan Theodor Olteanu, editorul SUB25, a fost cel care a închis conferința Digital Divas și totodată cel care ne-a propus următorul exercițiu imaginar: te uiți la blogul tău și te întrebi „dacă n-ar fi scris de mine, m-aș mai uita pe blogul acesta?” Probabil că de aici ar trebui cu toții să începem: să punem temelia unui business cu care să ne mândrim, să ne surprindem pe noi înșine zi de zi cu motivația și ideile proprii. Numai în acest mod îi vom putea convinge și pe ceilalți că avem de oferit un conținut interesant, diferit, autentic.

Digital Divas Gala Awards

Dupa conferinţă, o plimbare la aer în parc şi o conversaţie de relaxare, seara a adus emoţii şi nerăbdare în cadrul Galei Digital Diva Awards. Cele mai bune bloguri de fashion & beauty și cele mai active femei din online urmau să fie premiate şi să li se recunoască oficial eforturile deosebite depuse în ultimii ani.

Juriul a fost format din specialiști în domeniu precum Andreea Macri (The One Magazine), Bianca Poptean (Instyle Magazine), Domnica Mărgescu (Elle România), Ovidiu Buta, Vali Bărbulescu și Yvan Rodic.

 

Câştigatorii galei sunt

 

1. BEST NEWCOMER FASHION BLOG (under 25 years/ recent blogs – one

 

2. BEST NEWCOMER BEAUTY BLOG (under 25 years/recent blogs – one

 

3. BEST FASHION BLOG:

 

4. BEST BEAUTY BLOG:

 

5. THE DIGITAL DIVA OF THE YEAR:

ANDREEA RAICU

 

6. BEST INSTAGRAM ACCOUNT:

 

7. BEST WOMEN WEBSITE:

 

8. BEST WOMEN BLOGGER:

 

9. BEST USE OF PHOTOGRAPHY IN DIGITAL:

 

10. PEOPLE’S CHOICE AWARD:

ALINA CEUȘAN

Bucuria premiilor şi a zâmbetelor de fericire a fost prelungită cu un frumos concert VUNK care a închis frumos o zi minunată la Digital Divas.

6 păreri la “Digital Divas, live photo powered by WIDE Magazine – vezi peste 500 de fotografii şi câştigătorii Galei

  1. Pingback: Digital Divas sau cum beauty începe să se vadă - BeautyByJules | BeautyByJules

  2. Pingback: Digital Divas – șarpele din grădina raiului |

  3. Pingback: Digital Divas 2013 event

  4. Pingback: Dupa Digital Divas 2013 | M A N A F U *

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *