WIDE MAGAZINE >> e-commerce

Tendințele pentru 2019 în piața de e-commerce. Tips & Tricks pentru creșterea performanțelor magazinelor online

Eugen Predescu - Retargeting
Vezi mai multe fotografii si articolul
Dec 04
2018

Piața de e-commerce din România se dezvoltă într-un ritm alert, în prezent țara noastră înregistrând cea mai mare creștere la nivel european. Numărul magazinelor online active din România s-a dublat de la 7.000 în 2017, la 14.000 în prezent, iar pentru 2019 estimează peste 15.000 de magazine online.

BoemUrban lansează platforma marketplace pentru magazine de fashion creativ

Logo Boem Urban
Vezi mai multe fotografii si articolul
Noi 07
2018

BoemUrban, magazinul online de fashion lansat de antreprenoarea Magda Cojanu în anul 2015 își deschide platforma e-commerce către alte branduri de fashion pentru a oferi publicului său o gamă cât mai variată de piese vestimentare originale. Acesta va deveni, practic, primul marketplace de fashion online dedicat unui concept vestimentar unic. BoemUrban s-a evidențiat încă de la lansare prin colecții de îmbrăcăminte originale, nonconformiste, cu piese realizate din materiale naturale, cu broderii, inserții și aplicații tradiționale.

25+ Speakeri Excepționali urcă pe scena GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018

Speakeri GPeC SUMMIT 12-13 Noiembrie 2018
Vezi mai multe fotografii si articolul
Oct 30
2018

GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Marketing Online – se va desfășura la București, în zilele de 12 și 13 noiembrie 2018.
Peste 25 de speakeri vor urca anul acesta pe scena GPeC SUMMIT. Șase dintre ei sunt speakeri internaționali renumiți și capul de afiș al principalelor conferințe de profil din întreaga lume, majoritatea fiind prezenți pentru prima dată în România, la GPeC

Rareș Bănescu, fondatorul Retargeting.biz lansează un nou proiect de anvergură, agenția de digital marketing LoveAds

LoveAds
Vezi mai multe fotografii si articolul
Aug 16
2018

În timpul facultății, Rareș Bănescu a început cu un job în vânzări, ulterior s-a angajat într-o agenție de marketing, a continuat cu un job în business development, iar între timp a realizat un MBA cu extindere în Canada. La 26 de ani a decis să-și deschidă o agenție de marketing online, iar 2 ani mai târziu, în 2013, a pus bazele Retargeting.biz, un business românesc al cărui succes face înconjurul lumii.

Alin Stanciu de la FashionUP si Nicolae Slav de la dEPurtat recomandă aplicația Retargeting.Biz

nicolaeslav-depurtat
Vezi mai multe fotografii si articolul
Oct 13
2016

FashionUp și dEpurtat, doi dintre cei mai mari retaileri din e-commerce de pe segmentul de fashion, au optat pentru aplicația Retargeting.Biz.

Alin Stanciu de la FashionUp.ro și Nicolae Slav de la dEpurtat.ro vorbesc despre impactul și rezultatele înregistrate în urma utilizării Retargeting.Biz, software-ul de automatizare în marketing dezvoltat antreprenorii Rareș Bănescu și Mugur Frunzetti.