WIDE MAGAZINE >> haine

Studiu adLemonade: Produsele electrocasnice și electronice se află în topul preferințelor românilor care vor face cumpărături de Black Friday 2018

Infografic Black Friday
Vezi mai multe fotografii si articolul
Noi 06
2018

Conform unui studiu realizat de agenția de digital marketing adLemonade la începutul lunii octombrie pe un eșantion de 205 persoane, dintre care fac parte: antreprenori, IT-iști, directori de marketing sau specialiști de marketing și C level management: chief executive officer (CEO), chief operations officer (COO) și chief financial officer (CFO), reies diferite obiceiuri de consum ale românilor în ceea ce privește perioada de Black Friday. Astfel, în topul preferințelor românilor care vor face cumpărături de Black Friday 2018 se află produsele electrocasnice și electronice.

RESERVED Campania #ICanBoogie. Capitolul 3: Un rendez-vous

reserved_2007
Vezi mai multe fotografii si articolul
Oct 01
2018

Cel de-al treilea capitol al campaniei de toamnă „I Can Boogie” constituie un final foarte senzual, care închide seria filmelor regizate de Gordon von Steiner pentru Reserved. „Un rendez-vous” ce încetinește ritmul pentru a face loc unei interpretări complet noi a cântecului tematic. De data aceasta, una dintre vedetele campaniei – Joanna Kulig – cântă melodia „Boogie”. Ea este acompaniată doar de pian, într-un aranjament de jazz ambiental. La fel ca în capitolele anterioare, această parte o include și pe Jeanne Damas, acea „IT Girl” de origine franceză.

Retailerul german de îmbrăcăminte KiK se lansează pe piața din România și deschide primul magazin la Oradea

Deschidere KiK Oradea
Vezi mai multe fotografii si articolul
Sep 21
2018

KiK, unul dintre cei mai mari discounteri de îmbrăcăminte din Germania, cu o rețea de peste 3.500 de magazine în Europa, inaugurează primul său magazin din România, la Oradea, în data de 21 septembrie, în urma unei investiții de peste 150.000 de euro.

Reserved prezintă Colecția de primăvară Re.Design

Re_Design
Vezi mai multe fotografii si articolul
Mar 29
2018

Puternică, fără compromisuri, în trend – cuprinzând cele mai recente tendințe în modă, îndrăzneață, cu tăieturi surprinzătoare. Designerii Reserved și-au găsit inspirația în arta caracteristică jumătății secolului al XX-lea: picturi abstracte, sculpturi moderne și Școala Poloneză Poster. Combinații moderniste între linii drepte și curbate, culori vibrante întâlnite în lucrările grafice realizate de Kobro și Strzemiński își găsesc acum locul în noua ediție de primăvară a Colecției Re.Design. Fotografiile campaniei au fost realizate de Magda Wunsche și Agnieszka Samsel, avându-i drept modele pe Marie Fofana și Xavier Buesteland.

CINDY CRAWFORD ÎN NOUA CAMPANIE RESERVED

RESERVED_CINDY
Vezi mai multe fotografii si articolul
Mar 19
2018

Versiunea completă a campaniei video Reserved cu Cindy Crawford ca vedetă este în sfârşit aici! În clipul care promovează cea mai recentă colecție a brandului, supermodelul american, una dintre cele mai frumoase femei din lume, preia rolul unui rezident excentric al suburbiilor americane. Adoptând stilul inspirat din anii ’80 – o tendință puternică a colecțiilor de primăvară, ea dansează, joacă și pozează, distrându-se pe tot parcursul videoclipului. În clipul regizat de Gordon von Steiner, unul dintre cei mai talentați creatori de filme de modă din întreaga lume, avem șansa de a o vedea pe Cindy așa cum nu am mai văzut-o niciodată.

RESERVED O PREZINTĂ PE CINDY CRAWFORD, NOUA IMAGINE A CAMPANIEI GLOBALE SS18 ‘I LOVE YOU CINDY’

6F178B04-A5E3-418B-9EF3-B870661B2862
Vezi mai multe fotografii si articolul
Mar 09
2018

Martie 2018 – gigantul RESERVED anunță imaginea extrem de anticipată a colecției SS18, pe supermodelul legendar Cindy Crawford, crescând astfel moștenirea lor din ce în ce mai mare de campanii promovate de către cele mai cunoscute vedete iconice în modă. Într-un ținut al viselor în culori pastelate, RESERVED aduce un omagiu deceniului decadenței, perioada anilor […]

Băneasa Shopping City lansează proiectul de combatere a abandonului școlar It`s OK to help them dream

Vizual campanie CSR Baneasa Shopping City landscape
Vezi mai multe fotografii si articolul
Oct 19
2017

Octombrie 2017 – Băneasa Shopping City anunță lansarea noului proiect de responsabilitate socială It`s OK to help them dream, derulat cu scopul participării la eforturile de combatere a abandonului școlar și de susținere a accesului la educație în rândul copiilor proveniți din familii defavorizate.

Page 1 of 51234...%PAGE_NUMBER%