Hygge sau cum te relaxezi în decorul JYSK

© Mihnea Ratte
Noi 09
2017

JYSK România a recreat pentru lansarea colecției de accesorii și decorațiuni de Crăciun Nordic Mood un spațiu confortabil, cald, în care invitații s-au simțit relaxați și au experimentat atmosfera hygge.

Colecția Nordic Mood, inspirată din tradițiile nordice, caracterizată de un mix de materiale și culori care accentuează sentimentul de sărbătoare, a fost prezentată într-un mod inedit. Spațiul Maison 13 a fost în totalitate decorat cu piese de mobilier, accesorii și decorațiuni JYSK, printre care și elementele cheie ale colecției Nordic Mood: sfeșnice, perne deco și pături cu imprimeuri de iarnă, elfi, moși, ghirlande luminoase, coronițe de brazi, pomișori de lumini și multe alte decorațiuni specifice Crăciunului.

Invitații au admirat decorul din camerele amenajate în stil scandinav și s-au bucurat de atmosfera de sărbători specifică țărilor nordice.

Ioana Maria Moldovan, Alexia Talavutis, Eli Roman, Adina Halas, Andrei Leonte, Kiki Cioran, Andrei Nourescu, Camelia Bălțoi, Andrei Nourescu, Simona Dragomir, Olivia Niță, Sasha Borona și ceilalți invitați au descoperit atmosfera prietenoasă și primitoare hygge: vin fiert, muzică în surdină, confortul materialelor, decorul feeric dat de lumânările și ghirlandele luminoase.

“Sezonul de iarnă ne duce cu gândul la confort și căldură, iar noile produse JYSK exact asta încearcă să transmită: sentimentul pe care îl ai când te relaxezi într-o casă călduroasă. Începând din luna noiembrie , la JYSK veți găsi decorațiuni de Crăciun care să vă ajute să creați din timp acea atmosferă specială de sărbători. În Danemarca, țara din care provine JYSK, perioada Crăciunului este una specială, este apogeul sezonului hygge. Hygge înseamnă să te bucuri de momentele petrecute acasă alături de cei dragi, să ai un confort sufletesc datorită unei companii plăcute, unor mâncăruri și băuturi bune și unui mediu cald și primitor. Hygge e un concept specific danez, dar de atmosfera hygge se poate bucura oricine. De aceea, în noiembrie și decembrie punem accent atât pe produsele pentru casă – mobilier, decorațiuni, textile, corpuri de iluminat etc. – cât și pe accesoriile speciale de Sărbători, disponibile într-o gamă variată și la prețuri accesibile, așa cum i-am obișnuit deja pe clienții noștri”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.

Toate produsele noii colecții sunt disponibile și în magazinele JYSK și pot fi văzute online pe site-ul retailerului – jysk.ro.

Despre JYSK
JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 48 de țări, prin peste 2500 de magazine, majoritatea în țări europene, și numără un total de peste 20.000 de angajați.

Deținut de danezul Lars Larsen, JYSK a inaugurat primul magazin pe data de 2 aprilie 1979 în Danemarca, în orașul Aarhus, al doilea cel mai mare din țară. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de granițele țării odată cu deschiderea unui magazin în Germania. În luna aprilie 2017, grupul danez a aniversat 38 de ani de existență, momentul fiind marcat printr-o campanie specială în toate țările în care există magazine JYSK.

JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 51 magazine, în orașe precum București, Arad, Baia Mare, Craiova, Constanța, Cluj, Deva, Galați, Oradea, Pitești, Satu Mare, Vaslui, Suceava, Târgu-Mureș, Timișoara, Alexandria, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Bacău, Botoșani, Focșani, Piatra Neamț, Hunedoara.

Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlandia și semnifică în limba daneză calități precum simplitate, onestitate și conștiinciozitate.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *