Povestea Bon Bijou – Interviu Raluca Leafu

Bon Bijou Raluca Leafu podoabe
Sep 29
2013

Bon Bijou

Prețioase sau nu, bijuteriile, fie că vorbim de coliere, brățări, cercei sau inele, completează outfitul oricărei femei. În articolul de astăzi vom vorbi mai mult despre coliere sau „statement necklaces”, piese care au devenit în ultima perioadă un must have printre accesoriile tuturor doamnelor și domnișoarelor pasionate de modă și tendințe, și vom afla povestea brandului de bijuterii „Bon Bijou” chiar de la Raluca Leafu, cea care a pus bazele acestui proiect.

1. Care este povestea din spatele brandului „Bon Bijou”? Când și cum ți-a venit ideea acestui nou proiect?

„Bon Bijou” a luat naștere într-o zi obișnuită de vineri.

În timpul unei incursiuni pe străzile Bucureștiului în căutare de magazine nedescoperite încă, am constatat că aria accesoriilor, dar mai ales a bijuteriilor, nu este atât de dezvoltată. Atunci s-a produs un „click” și am început să fac un research amănunțit pe piața de accesorii.

2. Care a fost următorul pas?

Eu nu sunt designer de bijuterii, cel puțin deocamdată. Touch-ul meu constă în selecția pe care o fac din cataloagele partenerilor mei străini cu care colaborez. Pe scurt, putem spune că sunt un buyer pentru propriul meu brand.

3. Ce îți inspiră alegerile?

În general comand ceea ce îmi place mie, ghidându-mă după stilul personal și ceea ce eu aș purta cu plăcere. Un alt criteriu, extrem de important pentru mine, îl reprezintă
feedback-ul oferit de clientele mele. Îmi dau seama când un produs va prinde, atunci când va fi „out of stock” într-un interval scurt de timp, acesta fiind un aspect de referință.

4. Cum ai ales numele brandului și al celor trei linii pe care le comercializezi?

Îmi doream să le prezint într-un mod neconvențional dar care totuși să le capteze esența iar aspectul lor colorat, aproape delicious, m-a dus cu gândul în…bucătărie. Astfel au luat naștere cele trei linii: „Starters” – care reprezintă bijuteriile discrete ce pot fi purtate zilnic, „Main Course” – unde domină piesele statement și „Desserts” – o linie cu o cromatică colorată. „Bon Bijou” reprezintă un fel de „Bon apettite” reinterpretat și adaptat pentru accesorii.

5. Ce produse ne oferă „Bon Bijou”?

Vorbim despre bijuterii neprețioase, accesibile ca preț dar cu un aspect prețios. „Bon Bijou” are în ,,meniu’’ coliere și câteva modele de brățări dar mă ocup și de extinderea produselor către zona cerceilor și a inelelor.

Recunosc faptul că îmi plac bijuteriile realizate din materiale prețioase, chiar am unele de care nu mă pot despărți, dar trebuie să țin cont și de faptul că tendințele se schimbă de la un sezon la altul iar noi, femeile, ne-am dorit mereu să avem outfiturile updatate.

6. De unde pot fi achiziționate bijuteriile „Bon Bijou” și la ce preturi?

Suntem în lucru cu magazinul online dar pentru moment ne găsiți pe Facebook pe pagina „Bon Bijou”, unde puteți face comenzi. Prețurile variază între 80 Ron și 350 Ron.

7. Acest proiect reprezintă pentru tine doar o pasiune sau te gîndești să-l transformi într-un viitor business? În ce direcție se îndreaptă „Bon Bijou”?

Nu știu dacă e neaparat o pasiune. Ceea ce știu cu siguranță este că am o secțiune în dressing care abundă în accesorii. Să fie oare vorba despre obsesia eternă a femeilor de a-și cumpăra mereu alte produse sau să fie vorba despre dorința mea personală de a-mi accesoriza permanent ținutele cu ceva nou? Habar nu am! Și mai știu că lucrurile făcute din plăcere ies cel mai bine – un clișeu dar e true story.

Vreau să cresc „Bon Bijou” ca pe un business pornit dintr-un proiect pilot. Planul principal de viitor ar fi ca din buyer să devin creator dar pentru a-mi face propria producție exact așa cum mi-o doresc este nevoie de o investiție destul de mare pe care mi-o voi permite in viitor.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *