Licitație caritabilă și lansare de produs la Starbucks AFI Palace Cotroceni de Moș Nicolae. Fondurile vor fi donate organizației Special Olympics

paharele-desenate-de-bogdan-nicolai
Dec 10
2016

În ajunul zilei de Moș Nicolae, echipa Starbucks AFI Palace Cotroceni 1 a organizat un proiect special, cu scop caritabil, în cadrul căreia cei prezenți au putut licita pahare desenate de cunoscutul jurnalist radio, Bogdan Nicolai. În același timp, iubitorii de cafea Starbucks au avut ocazia să descopere cea mai nouă băutură de sezon, Winter Hot White Chocolate, ciocolată delicioasă albă, cu lapte fierbinte și frișcă.

Licitația caritabilă a fost organizată pentru a strânge fonduri pentru organizația Special Olympics, care ajută persoanele cu dizabilități intelectuale să fie acceptate în comunitățiile din care fac parte, cu ajutorul sportului. Giulia, Bianca Ioniță, Eli Roman, Maria Andreea, Nono Semen, Andrei Nourescu, Andrei Nicolae, Frantz Adrian Diaconescu, Dacian Foldi, bloggeri și jurnaliști au răspuns prezent invitației Starbucks.

În atmosferă de sărbătoare, pasionații de cafea și iubitorii produselor Starbucks au contribuit la strângerea de fonduri pentru comunitatea sprijinită prin inițiativa organizației Special Olympics. În urma evenimentului s-au strâns, în prima etapă, 1.200 lei.

„Suntem bucuroși că am putut susține și că ne-am putut alătura unei cauze în care credem cu tărie: aceea a implicării și a acceptării tuturor persoanelor în societate. Sportul și cafeaua sunt, cu sigurantă, doi catalizatori excelenți în sprijinul acțiunilor dinamice și au un element comun: sunt disponibile tuturor celor care iubesc un stil de viață activ”, a declarat Dana Pașol, director de Marketing Starbucks România.

„Ne-am distrat, am băut cafea foarte bună, am testat un nou produs de sezon și, în context de sărbătoare, am reușit să îi facem pe participanți conștienți de importanța integrării persoanelor cu dizabilități intelectuale”, a declarat Bogdan Nicolai, jurnalist.
**
Starbucks a intrat pe piaţa din România în aprilie 2007, deschizând prima cafenea din Europa Centrală şi de Est, ca rezultat al unui joint-venture încheiat cu partenerul său european, grupul elen Marinopoulos. Astăzi, Starbucks România operează prin dezvoltatorul internaţional de restaurante AmRest, din care fac parte mai multe branduri, printre care KFC, Pizza Hut, Burger King şi Starbucks.

Starbucks are peste 22.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută ca fiind cea mai importantă marcă de cafea din lume.
***
Special Olympics este o mișcare globală care valorifică potențialul uman prin puterea transformatoare a sportului. Special Olympics ajută persoanele cu dizabilități intelectuale să fie acceptate și implicate ca membri activi ai comunităților din care fac parte, pentru a crea o societate respectată și incluzivă pentru noi toți. Folosind sportul drept catalizator, împreună cu programele colaterale de sănătate și educație, Special Olympics luptă împotriva pasivității, nedreptății și intoleranței. În România din 2003, Special Olympics a ajutat, până în prezent, peste 25.000 de copii, tineri și adulți cu dizabilități intelectuale să fie cetățeni activi ai comunității.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *