Vedetele au devenit Starbucks Latte Art Masters de Valentine’s Day

Camelia Capitanu, Madalina Misu, Cristiana Iuliana Bobaru, Simona Pitrinjel
Feb 15
2017

Maria Radu, Olivia Niță, Oana Tache, Mircea Eremia, alături de jurnaliști și bloggeri au sărbătorit Valentine’s Day la Starbucks AFI Cotroceni 1, învățând tehnicile de Latte Art de la unul dintre cei mai buni baristas Starbucks și savurând Butterscotch Brûlée Latte, băutura catifelată cu aromă de zahăr ars care ne duce cu gândul la deserturile copilăriei.

Vedetele au acceptat cu entuziasm provocarea de a fi inițiate în tehnica Latte Art-ului, sub îndrumarea atentă a barista Starbucks. Invitații au îmbrăcat sorțul de la Starbucks și au dat frâu liber creativității în spatele barului, exprimându-și dragostea prin desene care simbolizează iubirea. Muzica celor de la New Levites a reprezentat fundalul perfect pentru realizarea celor mai inspirate desene în cafea, cu dragoste.

Cafeneaua Starbucks AFI Cotroceni 1 este amplasată la parter, într-o zonă intens circulată, şi are o suprafaţă de 450 mp, care include şi o terasă exterioară, dar şi o grădină de iarnă.

Despre Starbucks
Istoria Starbucks Coffee Company începe în 1971, în Seattle. În prezent, compania este lider în aprovizionarea, vânzarea și prăjirea cafelei. Cu fiecare ceașcă de cafea, Starbucks oferă clienților săi o atmosferă și o experiență unice, bazate pe valorile și angajamentele noastre. Dacă doriți să experimentați atmosfera Starbucks, vizitați cafenelele noastre, website-ul www.starbucks.com sau profilul de Facebook Starbucks România. Pentru mai multe informații, accesați www.starbucks.com/newsroom.

Despre AmRest
AmRest Holding SE (AmRest, WSE: EAT) este cel mai mare operator independent de lanțuri de restaurante din Europa Centrală și de Est, cu o prezență internațională în creștere. Din anul 1993 am început să construim un portofoliu de branduri puternice și recunoscute precum KFC, Pizza Hut, Burger King și Starbucks, bazate pe francize solide și parteneriate de tip joint venture. AmRest deține brand-ul Tagliatella care este dezvoltat internațional atât ca restaurante operate de Companie, cât și ca restaurante în regim de franciză. AmRest a achiziționat, de asemenea, două branduri unice care operează în China – Blue Frog și Kabb. În prezent, AmRest operează peste 1.000 de restaurante lidere în categoriile Quick Service și Casual Dining. Datorită culturii „Totul este Posibil”, în fiecare zi, peste 22.000 de angajați AmRest din 13 țări livrează măncăruri delicioase și servicii excepționale la prețuri accesibile.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *