WIDE MAGAZINE >> brand

TOMMY HILFIGER SE ANGAJEAZĂ SĂ PROMOVEZE REPREZENTAREA MINORITĂȚILOR ÎN CADRUL MODEI ȘI INDUSTRIILOR CREATIVE

Photographed by Peoples Place partner and co founder Larry Stemerman circa 1970
Vezi mai multe fotografii si articolul
Iul 09
2020

Pe data de 31 mai 2020, designerul american Tommy Hilfiger a cerut o schimbare îndrăzneață în sprijinul Mișcării Black Lives Matter, afirmând: „Ceea ce se întâmplă nu este în regulă. Avem nevoie de acțiune.”

MAGAZINELE TOMMY HILFIGER DIN ROMANIA SE REDESCHID!

TH
Vezi mai multe fotografii si articolul
Iun 15
2020

Magazinele Tommy Hilfiger din România se redeschid începând cu data de 15 Iunie 2020, urmând să își întâmpine clienții cu cele mai noi colecții și reduceri speciale pentru a celebra momentul. Măsuri de siguranță au fost, de asemenea, luate pentru starea de bine și sănătatea clienților.

ȚINUTE DE VARĂ PENTRU COPII FERICIȚI

Tommy kids
Vezi mai multe fotografii si articolul
Mai 26
2020

Copiii sunt cunoscuți pentru energia debordantă, entuziasm, curiozitate și idei năstrușnice. Ultimele două luni jumătate au adus provocări în toate planurile, iar părinții și copiii nu au fost nici ei evitați de grijile provocate de schimbarea bruscă a stilului de viață. Cursurile urmate de acasă de către cei mici s-au suprapus de multe ori cu lucrul de acasă al părinților, iar restricțiile impuse au afectat programul obișnuit al întregii familii. Odată însă cu venirea sezonului cald și ameliorarea situației provocate de pandemie, distracția se mută afară, în parcuri și grădini, cu măsurile de siguranță necesare.

DIVERSITATE ȘI INCLUSIVITATE ÎN MODĂ

SS20 TOMMY HILFIGER LONDON FASHION WEEK
Vezi mai multe fotografii si articolul
Mai 04
2020

Industria modei este o industrie care, sub o formă sau alta, își face simțită prezența în viețile tuturor oamenilor. Fie că vorbim despre un mod de exprimare a valorilor personale, despre o istorie către care mulți își îndreaptă atenția pentru modele de creativitate și hotărâre, despre locuri de muncă și campanii de CSR, moda influențează viziunea și calitatea vieții fiecăruia dintre noi.

CAND MODA DEVINE FUNCȚIONALĂ

Tommy Kids
Vezi mai multe fotografii si articolul
Apr 01
2020

Istoria modei ne poartă departe în timp, în vremuri ale începutului omenirii. Dacă în ultimele secole moda a devenit tot mai mult despre statut și exprimarea stilului personal, nu la fel au stat lucrurile la începutul său, când hainele aveau ca principal obiectiv protejarea de temperaturi prea scăzute sau prea ridicate a celor care le purtau. Anii au trecut, însă, omenirea a evoluat, iar piesele vestimentare au căpătat noi semnificații, dincolo de simpla protecție și acoperire pe care o oferă. Au devenit mijloace de exprimare a valorilor proprii, de ieșire din anonimat, de apartenență la un anumit grup, de statut, chiar de schimbare a dispoziției. De câte ori nu ne-am ales, oare, ținutele în funcție de cum ne simțeam în ziua respectivă? Sau, poate, de cum voiam sa ne simțim?

Fundaţia Regală Margareta a României & Sabon România: împreună pentru oameni

Logo Fundatia Regala Margareta a Romaniei
Vezi mai multe fotografii si articolul
Mar 26
2020

În contextul crizei determinate de coronavirus, Sabon România donează produse de îngrijire în rândul comunităților din medii defavorizate, acordând copiilor și vârstnicilor șansa la o igienă corespunzătoare, imperios necesară în această perioadă, printr-un parteneriat cu Fundaţia Regală Margareta a României.

Tendințe pentru fiecare mămică în noua colecție #ReservedForMum

Reserved For Mum_19
Vezi mai multe fotografii si articolul
Feb 17
2020

Colecția primăvară-vară RESERVED cuprinde piese vestimentare pentru viitoare mămici. Pentru a dovedi că moda ar trebui să fie incluzivă, brandul a decis să fie alături de toate mămicile și mămicile în devenire pentru a-și evidenția frumusețea naturală. Prima linie este inspirată din cele mai recente tendințe, iar materialele folosite pentru producerea articolelor de îmbrăcăminte au fost atent alese.

Page 1 of 211234...10...%PAGE_NUMBER%