WIDE MAGAZINE >> brand

Cum va arăta noul normal în comportamentul de shopping aflăm de la Shopgrade 3

kv_shopgrade
Vezi mai multe fotografii si articolul
Mai 17
2021

13 speakeri, 4 paneluri. O zi întreagă dedicată retail marketingului, pe 3 iunie 2021, la Complexul Herastrau, salonul Diplomat, unde va avea loc cea de-a treia ediție a ShopGrade. Evenimentul, care e evoluat de la an la an, se concentrează acum pe descoperirea noului normal în comportamentul de shopping.

S-A LANSAT COLECȚIA PRIMĂVARA 2021 TOMMY ICONS

TommyHilfiger
Vezi mai multe fotografii si articolul
Mai 11
2021

Tommy Hilfiger a lansat colecția Primăvara 2021 TOMMY ICONS Womenswear. Aceasta are ca sursă de inspirație mood-ul specific cluburilor country din Palm Beach și arhitectura colorată din zona Ocean Drive, oferind pentru toți iubitorii de fashion o perspectivă elegantă și artizanală a unor piese emblematice. Colecția este disponibilă în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER.

Vero Milano lansează o nouă colecție dedicată pasionatelor de modă

Vero
Vezi mai multe fotografii si articolul
Apr 15
2021

Inpirată din eterna eleganță feminină boemă, noua colecție suprinde cu 20 de piese care promit tuturor pasionatelor de modă avantajul stilistic de a etala ținute cu adevarat deosebite. Colecția împleteşte armonios croielile comfortabile cu detaliile luxoase pentru un efect de eleganță fara efort.
Lansată într-un décor de poveste, noua colecție Vero Milano a facut obiectul unei şedințe foto la Palatul Cantacuzino, locație care a pus în evidență eleganța şi versatilitatea noilor piese luxoase, dar confortabile.

TOMMY HILFIGER FACE URMATORII PASI SPRE REPREZENTAREA MINORITATILOR PE TERMEN LUNG

Compton Cowboys
Vezi mai multe fotografii si articolul
Mar 02
2021

Tommy Hilfiger anunta inceperea unor parteneriate cheie in cadrul proiectului People’s Place Program. Avand la baza lunga istorie de colaborare a lui Tommy Hilfiger cu diverse talente, voci remarcabile din comunitate BIPOC, parte din lumea modei, se vor alatura proiectului cu scopul de a promova comunitatile nereprezentate corespunzator.

Joolz lanseaza inovația! Caruciorul de tip buggy, Joolz Aer – acum de la nastere

Joolz Aer
Vezi mai multe fotografii si articolul
Feb 16
2021

De când este un cărucior mai mult decât un cărucior? Din momentul în care vine la pachet cu un landou inovator! De acum căruciorul Aer poate fi folosit înca de la naștere, datorită landoului. Mai mult decât atât, nu este nevoie că atunci cand vrei să pliezi căruciorul să dai landoul la o parte, deoarece el se pliază în același mod, chiar și când acesta este atașat, o functionalitate brevatata marca Joolz.

TOMMY HILFIGER & FUTURELEARN – PARTENERIAT MENIT SĂ INSPIRE SCHIMBAREA SOCIALĂ PRIN EDUCAȚIE ONLINE

TOMMY HILFIGER & FUTURELEARN
Vezi mai multe fotografii si articolul
Feb 15
2021

Tematicile abordate în cursurile online acoperă sustenabilitatea, comunitatea LGBTQIA +, creșterea încrederii de sine și construirea unei comunități, și sunt susținute de ambasadorii brand-ului Tommy Hilfiger, Jameela Jamil, Indya Moore, Mogli, Kiddy Smile și alți activiști sociali.

BABYBJÖRN prezintă noua colecție Leopard!

BABYBJÖRN
Vezi mai multe fotografii si articolul
Ian 19
2021

Brandul suedez BABYBJÖRN își lansează noua sa colecție pentru 2021, axată pe tematica Leopard. Două noi imprimeuri unice care o să atragă toate privirile! Imprimeurile sunt disponibile pentru sistemul de purtare și pentru balansoar, în nuanțele Beige și Anthracite. Produsele sunt destinate atât nou-născuților, cât și bebelușilor și sunt realizate din materiale rezistente, cu accente moderne, care le vor transforma în accesorii indispensabile oricând, indiferent de sezon. Ușor de utilizat, confortabile și fabricate din țesături de calitate superioară (OEKOTEX Standard 100), produsele din noua colecție BABYBJÖRN se curăță ușor, putând fi spălate la mașină, la temperaturi ușor ridicate.

Page 1 of 231234...10...%PAGE_NUMBER%