De 4 ani cea mai bună friptură din Bucureşti se mănâncă la OSHO

Osho
Oct 24
2014

Restaurantul OSHO împlineşte 4 ani de zile de când a ridicat la un alt nivel conceptul de steakhouse măcelărie, prin îmbinarea gustului autentic al cărnii de vită, căreia i se adăugă procesul de maturare „în houseˮ ce nu poate fi găsită decât aici. Cu o cifră de afaceri de 2 milioane de euro estimată în 2014, în creştere faţă de anul trecut după închiderea OSHO Fish, brandul vizează extinderi pentru perioada următoare.

„OSHO este în momentul de faţă cel mai calitativ restaurant-măcelerie din România, în fapt iniţiatorul acestui concept. OSHO a fost primul restaurant cu aged beef şi fripturi aduse din America, Noua Zeelandă, Franţa, Irlanda, iar acum ne dorim să rămânem inovatori, prin noile cutt-uri din America şi Noua Zeelandă. Avem de asemenea şi o selecţie de seafood şi pește aduse proaspete de 3 ori pe săptămână din Grecia. În plus în luna ce urmează vom deschide un nou restaurant Oro Toro by Osho în Centrul Vechi, pe strada Franceză, unde se vor putea găsi cele mai bune preparate din vită precum Angus beef maturată, dar şi pește şi fructe de mare din Spaniaˮ, explică Giorgos Malideros, Proprietar OSHO.

Conceptul restaurantului este unul dublu: atât restaurant, cât şi măcelărie. În acest sens cei ce nu doresc să ia masa în cadrul restaurantului îşi pot alege unul sau mai multe din cutt-urile suculente de vită care se pot găti acasă.

Chiar dacă este unul dintre cele mai scumpe restaurante din ţară, OSHO are de la an la an mai mulţi clienţi. Peste 80% dintre clienţi au peste 35 de ani, sunt corporatişti, politicieni sau oameni de afaceri. Dintre aceştia 65% sunt clienţi fideli, restaurantul având un grad de ocupare de 85% în prima parte a anului.

Tradiţie şi inovaţie – o îmbinare savuroasă

Produsele preparate la Osho sunt alese cu grijă de specialişti pentru a oferi cel mai bun gust clienţilor săi. Prepararea cărnii de vită se face cu ajutorul unui utilaj special numit cuptorul Josper ce uneşte gustul grătarului şi suculentă cărnii făcute la cuptor.

Restaurantul oferă de asemenea conceptul „special cut of the week” unde bucătarul oferă în fiecare săptămână un nou tip de carne de vită precum Wagyu sau Black Angus Ribeye pentru clienţii cu o adevărată dragoste pentru carne. Cut of the week poate fi vizionat în fiecare săptămână pe site-ul oficial al restaurantului.

Osho este primul steakhouse din România unde se găseşte carner de vită maturata adusă din America, Noua Zeelandă, Franţa, Irlanda.

Tot aici vom găsi burgeri al căror gust unic nu îl mai găsim decât în Statele Unite.

4 ani de calitate în Bucureşti

Cei 4 ani în care gustul unic al special cutt-urilor de vită s-a regăsit numai la OSHO au fost sărbătoriţi în cadrul unei gale unde au fost prezenţi peste 200 de invitaţi – vedete, oameni politici, reprezentanţi ai ambasadelor la Bucureşti, bloggeri şi clienţi fideli.

Printre vedetele prezente la gală s-au numărat: Galyna Panzari, Anca Serea, Adrian Sînă, Carmen Negoișă, Rita Mureșeanu, Vladimir Drăghia, Gabriela Simion, Marius Copil, Alina Crişan, Clară Rotescu.

Partenerii ce au participat la organizarea galei au fost Veuve Cliquot, Perrier, Vittel şi muzica asigurată de Valentine DJ şi Sergiu Sax.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *