Flying Blue te premiază cu 2500 Mile bonus sau vouchere de reducere de 50€

AIR FRANCE KLM
Aug 06
2014

București, 6 august 2014. AIR FRANCE KLM lansează o aplicație dedicată programului de fidelitate Flying Blue și îi premiază cu mile bonus și vouchere de reducere pe utilizatorii de Facebook care au călătorit în străinătate, în anul 2013. Aplicația reprezintă o modalitate de a aprecia loialitatea membrilor Flying Blue, programul de fidelitate lider în Europa în 2014, cu peste 21 de milioane de membri.

Despre Aplicația Flying Blue
În perioada 6-31 august 2014, Air France și KLM îi invită pe utilizatorii de Facebook să participe la campania „Viata este mai dulce cu Flying Blue” și să își scaneze profilurile prin intermediul unei aplicații speciale, ce poate fi accesată la adresa: https://apps.facebook.com/flyingbluero/

Utilizatorii pot să își selecteze 5 locuri unde au făcut check-in pe Facebook în 2013 pentru a crea un videoclip cu cele mai frumoase fotografii realizate în excursiile de anul trecut, acesta putând fi distribuit mai departe prietenilor.

Fiecare utilizator care generează un videoclip este eligibil pentru a câștiga un premiu, în funcție de statutul de membru Flying Blue:
Non membrii Flying Blue care au instalat aplicația Facebook, au avut check-in-uri eligibile în 2013 (în afara tării lor de resedință) și au generat un video, vor putea primi 2000 Mile bonus. Cei care îl distribuie mai departe prietenilor de pe Facebook, vor primi un bonus de 500 Mile.
Non membrii Flying Blue care au instalat aplicația Facebook dar care nu au avut niciun check-in pe Facebook în 2013 pot câștiga 500 de Mile Bonus.

În ambele cazuri, condiția este să adere la programul Flying Blue până pe 31 august și să rezerve cel puțin un zbor operat de AIR FRANCE, KLM sau Tarom până la sfârșitul anului 2014.

Membrii Flying Blue care au instalat aplicația Facebook, au avut check-in-uri eligibile în 2013 (în afara țării lor de resedință) și au generat un video vor fi eligibili pentru a primi un voucher de 50 EUR pentru zborurile inter-continentale.

Aplicația a fost realizată de către agenția digitală CarnationGroup – a part of POSSIBLE.

Despre Flying Blue

Flying Blue este programul de fidelitate lider în Europa, cu 31 de companii aeriene membre, peste 100 de alți parteneri și cu peste 21 de milioane de înscriși. Cu cât călătoresc mai mult, cu atât beneficiile membrilor cresc, clienții putând astfel să se bucure de servicii create special pentru a le face călătoria mai plăcută.

De fiecare dată când un client își face o rezervare la AIR FRANCE, KLM și Tarom, sau la oricare dintre companiile aeriene partenere, câștiga Mile Flying Blue. Tot ce trebuie să facă este să menționeze numărul Flying Blue atunci când rezervă un bilet sau când beneficiază de serviciile unuia dintre partenerii AIR FRANCE, KLM și Tarom.

Flying Blue a fost premiat la Freddie Awards, cea mai prestigioasă ceremonie dedicată programelor de loialitate. A câștigat patru premii pentru regiunea Europa-Africa, printre care și „Cel mai bun program al anului” în domeniul transportului aerian.

Titlurile au fost oferite în urma votului a peste 3 milioane de persoane. Acest lucru demonstrează încă o dată eforturile făcute de Flying Blue de a-și asculta întotdeauna membrii.

Înscrierea în Flying Blue este complet gratuită.

Mai multe informații despre Flying Blue sunt disponibile aici: www.flyingblue.com

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *