Lifestyle managerul care îți face viața mai ușoară și mai frumoasă

Quintesse
Mai 11
2021

Acces la concerte private cu Robbie Williams, Lenny Kravitz, Ed Sheeran, The Rolling Stones, Lady Gaga sau Andrea Bocelli. Behind-the-scenes cu prim balerina de la Royal Opera House. O întâlnire cu celebrii creatori de pantofi Christian Louboutin și Manolo Blahnik. Sau un dans de tip flash mob pe muzica „Happy” a lui Pharell și un mesaj special personalizat pe panourile publicitare în Times Square, ca surpriză de neuitat pentru jumătatea ta. Cum este posibil și cine poate oferi toate acestea și mai mult? Un lifestyle manager aflat la un click sau un telefon distanță a cărui experiență și expertiză de grup îi permite să facilieze aceste experiențe.

Grupul Quintessentially, liderul global al pieței de lifestyle de lux este de acum prezent și în România, extinzându-se astfel în Europa Centrală și de Est, prin lansarea unui birou în București. Operațiunile vor fi conduse de Orlando Docan, co-fondator și CEO pentru România și Republica Moldova. Cu peste 20 de ani de experiență în satisfacerea unei clientele premium, Quintessentially consideră extinderea din București ca fiind un demers important în strategia globală a brandului.

Mai mult poate ca oricând, după extinderea pandemiei de COVID-19, oamenii din întreaga lume, inclusiv românii, au început să pună accent pe experiențe și pe ceea ce obțin în plus în fiecare moment al vieții lor. Fondatorii Quintessentially au simțit acest trend la nivel mondial încă de acum 21 de ani, iar cei peste 160.000 de clienți au demonstrat că nu s-au înșelat. Cu o rețea globală de peste 60 de birouri, patru hub-uri majore în cele mai importante zone comerciale din lume (UK, USA, Dubai și Hong Kong) și o echipă de peste 1000 de specialiști care vorbesc 35 de limbi străine, Quintessentially oferă expertiză în fiecare aspect al vieții contemporane.

„Știm că peste 89% dintre potențialii clienți își doresc să interactioneze cu oameni, nu cu roboți, simt nevoia unei suport personalizat care să le ofere acces la experiențe adaptate stilului de viață și personalității lor cât și a unor tipuri de servicii care să îi surprindă, să fie proactive și să le <>. Din ce în ce mai mulți români conștientizează importanța creșterii calității vieții, atât pentru ei, cat si pentru familia lor, iar percepția despre acest tip de servicii se transformă din „moft” in „indispensabil”.

Echipa Quintessentially actionează ca un asistent personal valoros, disponibil 24 de ore pe zi oriunde în lume, pentru a vă ușura sarcinile zilnice, în angajamentul nostru de a vă căștiga cât mai mai mult timp de calitate alături de persoanele și activitățile pe care le îndrăgiți, dar mai ales de a vă îmbogăți fiecare aspect al vieții atât din zona personală, cât și din cea de business,” a spus Orlando Docan, CEO al Quintessentially România și Moldova.

Studiile arată că oamenii preferă să investească mai degrabă în experiențe decât în produse, cu atât mai mult cu cât ajung la un anumit stadiu de independență și relaxare financiară. Cercetătorii de la Universitatea din Texas, Austin, au realizat un studiu pe 5000 de respondenți și au concluzionat că oamenii sunt mult mai fericiți cu achizițiile experiențiale decât cele materiale.

Prin felul în care Quintessentially își dedică activitatea îmbunătățirii vieții membrilor săi, având grijă să beneficieze de experințele memorabile pe care și le doresc și permițându-le acestora să se bucure mai mult de lucrurile cu adevărat importante lor în viață, (putem spune că) însăși definiția luxului devine mai valoroasă.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *