Românii, printre cei mai apreciați artiști ai concursului internațional de fotografie cu telefonul Huawei InFocus 2019

Dan Mihai Balanescu
Sep 16
2019

Un juriu international a ales cele mai bune poze și videoclipuri făcute cu telefonul, la finalul concursului Huawei InFocus. A fost nevoie de trei runde de deliberări, ca juriul să aleagă câștigătorii internaționali, dintr-un număr de 123.478 de înscrieri. Un autor din Cehia a surprins cu lucrarea sa, intitulată “Ziua în care s-a născut fiica mea”. Fotografia sa, înscrisă în categoria Storyboard, a câștigat Marele Premiu și 10.000 de euro, precum și un Huawei Matebook 13, un Watch GT, dar și un voucher Trip Advisor în valoare de 250 de dolari.

Pentru a susține pasiunea iubitorilor de conținut video și folografii realizate cu smartphone-ul, Huawei a anunțat premiile Huawei InFocus 2019, dedicate tuturor posesorilor de telefoane inteligente Huawei. Concursul a fost împărțit în șase categorii: cinci s-au adresat fotografiei (#Emotion Tag, Hello, life!, Faces, Going the Distance, Storyboard) și una, formatului video (Life Now).

În competiție au fost înregistrate peste 123.000 de înscrieri. Cei mai mulți participanți au fost din Turcia, Lituania, Polonia și Bulgaria. Lucrările foto și video au primit și susținerea utilizatorilor online, prin cele 718.068 de voturi.

“Premiile Huawei InFocus arată, încă o dată, că fotografiile realizate cu telefonul pot avea aceeași calitate cu cele surprinse cu un aparat profesional și își pot găsi locul cu ușurință în galeriile de artă. Au fost înscrise extrem de multe lucrări valoroase și a fost foarte dificil să facem o alegere. M-a emoționat mult sentimentul surprins în lucrarea care a câștigat Marele Premiu.

– YANMIN WANG – Președinte al Huawei Consumer Business Group Huawei CEE & Nordic

Marele Premiu
Categoria: Storyboard
Titlul: Ziua în care s-a născut fiica mea
Țara de origine: Cehia

“Fotografia este despre emoție, iar câștigătorul Marelui Premiu pare să înglobeze toate sentimentele. De la așteptarea nervoasă pe holul spitalului, până la pacea și dragostea cu care ții în mâini un nou născut. Colajul a atins inimile tuturor.”
– Yener Torun, membru al juriului

Votul publicului
Dincolo de emoțiile transmise de Marele Premiu, publicul a apreciat cel mai mult, prin intermediul voturilor, un peisaj liniștit din România. Dan Mihai Bălănescu a surprins un răsărit în Bucovina, imagine care i-a adus un Huawei P30 Pro și un Watch GT. Fotografia a câștigat și premiul al treilea, în categoria în care a fost înscrisă.

“Această competiție a însemnat o mare provocare și oportunitatea de a arăta tuturor cât de surprinzătoare este Bucovina. Pentru mine, telefonul nu mai reprezintă un simplu instrument de comunicare, ci a devenit mai degrabă un instrument al expresivității, pe care îl am mereu la îndemână în momentele în care natura oferă un spectacol unic”, spune Dan Mihai Bălănescu.

Premiul publicului (de popularitate)
Categorie: Going the Distance
Titlul: Dimineață de basm în Bucovina
Autor: Dan Mihai Bălănescu
Țara de origine: România

Câștigătorii categoriilor
Membrii juriului au ales, de asemenea, câte trei câștigători ai fiecărei categorii. Cei care au câștigat premiul I vor primi câte 2.000 de euro, un Huawei Matebook 13, un Watch GT, un Huawei P30 Pro și un voucher Trop Advisor în valoare de 250 de dolari. Cei clasați pe locul al II-lea primesc un Huawei P30 Pro și cei de pe locul al treilea, câte un Huawei P30.

[Mai departe, găsiți lucrările câștigătorilor celor șase categorii]

#Emotional Tag
Categorie destinată transmiterii emoției prin intermediul fotografiei

Premiul I
Țara de origine: Cehia

Premiul al II-lea
Titlul: Togetherness
Autor: irimia.andra
Țara de origine: România

Premiul al III-lea
Titlu: Dragoste de soră
Autor: Gevatelem
Country: Israel
Țara de origine: Israel

Faces
Categorie destinată fotografiei de tip portret

Locul I
Titlu: “Myśli… duma… może marzy?”
Autor: Slodkisoschili
Țara de origine: Polonia

Locul al II-lea
Titlu: Usta
Autor: Adem Ağuş
Țara de origine: Turcia

Locul al III-lea
Titlu: Sousedky
Autor: Milan Škop
Țara de origine: Cehia

Hello, Life!
Categorie destinată emoțiilor de zi cu zi, prin intermediul forografiei

Premul I
Titlul: Rainbow estate
Autor: ibreakphotos
Țara de origine: Croatia

Locul al II-lea
Titlul: Surfer
Autor: SAGITTA
Țara de origine: Croatia

Locul al III-lea
Titlul: Going commando
Autor: alexandru.popa
Țara de origine: România

Storyboard
Categorie dedicată ilustrării unei povești prin intermediul a 9 secvențe (fotografii), într-un colaj

Premiul I
Titlul: Výlov Jaroslavického rybníka
Autor: Czech_photo
Țara de origine: Cehia

Premiul al II-lea
Titlul: Live music being born
Autor: Danyhella
Țara de origine : Cehia

Premiul al III-lea
Titlul: Game Of Drone
Autor: storyinmyeyes
Țara de origine: Italia

Going the Distance
Categorie destinată descoperirii de noi locuri și experiențe prin intermediul noilor funcții de fotografiere ale smartphone-ului: tele-obiectiv, unghi larg sau macro-fotografiere.

Premiul I
Titlul: Empty stadium 1
Autor: Mara Ciubotaru
Țara de origine : România

Premiul al II-lea
Titlul: Spring of Life / Tree of Hope
Autor: Acinom
Țara de origine: România

Premiul al III-lea
Titlul: Dimineață de basm în Bucovina
Autor: Dan Mihai Bălănescu
Țara de origine : România

Life Now
Categorie destinată poveștilor de viață transmise în ritm alert, în mai puțin de 30 de secunde.

Premiul I
Titlul: The best moments of life
Autor: Ivan Sholudko
Țara de origine: Ucraina

Link către video: https://campaign.consumer.huawei.com/infocusawards/eu/view/71966

Premiul al II-lea
Titlul: In Clouds
Autor: Bartosz Chmielewski
Țara de origine: Polonia

Link către video: https://campaign.consumer.huawei.com/infocusawards/eu/view/54809

Premiul al III-lea
Titlul: Gün batımı ve gece ışıklarıAutor: Aysun Şahin
Țara de origine: Turcia

Link către video: https://campaign.consumer.huawei.com/infocusawards/eu/view/26644

Marea revoluție a fotografiei realizată cu smartphone-ul
Premiile Huawei InFocus arată că fotografiile de calitate superioară nu mai sunt un privilegiu și nu mai e nevoie să ai echipament de specialitate pentru rezultate foto excepționale. Prin intermediul seriei P și Huawei P30 Pro, Huawei răspunde nevoilor pasionaților de fotografie mobilă și le oferă posibilitatea de a surprinde momente uimitoare. Mulțumită colaborării pe termen lung cu producătorul iconic de camere foto – Leica, Huawei oferă consumatorilor lentile de cea mai înaltă calitate și astfel impinge limitele fotografiei mobile.

Juriul a decis!
Cele mai bune lucrări au fost evaluate de un juriu selectat cu atenție, format din experți și fotografi recunoscuți, printre care:

YANMIN WANG – Președinte al Huawei Consumer Business Group Huawei CEE & Nordic

MARCIN TYSZKA – fotograf de modă din Polonia, care a colaborat cu reviste recunoscute la nivel mondial, precum Marie Claire, Harper’s Bazaar, Glamour, Elle și Vogue

NIKOLAJ THANING RENTZMANN – Artist danez axat în principal pe portret de celebrități, precum și peisaje, peisaje urbane și fotografie în natură.

EMMA SVENSSON – fotograf multi-experimentat și freelancer care călătorește în întreaga lume
YENER TORUN – arhitect și fotograf care transformă peisajul urban, reinventând arhitectura ca abstract geometric și realizând o realitate alternativă prin operele sale.

VUTHEARA KHAM – fotograf francez de origine cambogiană, cu sediul la Paris. Fascinat de lumină, fotografia de stradă și peisajul urban. Vutheara adoră să se joace cu diferite perspective, în căutarea unui punct de vedere nou. Cunoscut pentru lumină și grafică în compozițiile sale, stilul său de fotografie este definit de scenele de stradă din Paris și din întreaga lume.

Despre Huawei Consumer Business Group
Huawei Consumer BG, lider global în tehnologie și inovație și al doilea cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, oferă o gamă largă de produse, de la smartphone-uri, PC-uri, tablete, gadgeturi portabile, produse de rețelistică și dispozitive destinate întregii familii, până la servicii de stocare tip cloud. Huawei Consumer BG se dedică în totalitate livrării către consumatori a celor mai avansate tehnologii.

La Huawei, inovația se concentrează în jurul nevoilor clienților. Având 180.000 de angajați și gestionând operațiuni în peste 170 de țări, compania globală investește constant în cercetare și dezvoltare, concentrându-se pe inovațiile care fac viitorul tehnologiei accesibil pentru consumatorii de pretutindeni.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm vizitați: https://consumer.huawei.com/ro/

Pentru a fi la curent cu activitatea Huawei Consumer BG, urmăriți-ne pe:
Facebook: ​facebook.com/HuaweimobileRO
Instagram:​instagram.com/huaweimobileRO
YouTube: ​youtube.com/c/HuaweiMobileRO

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *