TOMMY HILFIGER “PASS THE MIC” Campania de Brand Toamna 2021 Campaign – Septembrie 2021

Tommy Hilfiger _ Yara Shahidi
Sep 30
2021

Tommy Hilfiger

1. ”Pass the Mic ” este o abordare pe mai multe niveluri, care folosește nume relevante la nivel global pentru a conecta și inspira fanii brand-ului din întreaga lume, cu scopul de a converge spre o schimbare pozitivă. De ce conexiunea și schimbarea sunt atât de importante astăzi?
Când ”Pass the mic” („transmitem microfonul”) următoarei persoane, îi invităm pe toți să participe la conversație pentru a stimula conexiunea pentru o schimbare de lungă durată. Credem că fiecare dintre noi are puterea de a impacta lumea, de a o schimba, de a inspira, de a aduce oamenii împreună – și este crucial să o facem acum. Prin respect și curaj, oferim o platformă pentru ca publicul să asculte și să învețe unul de la celălalt.

2. Folosirea puterii vocii fiecăruia este o temă consecventă în cadrul acestei campanii. De ce simțiți că acum mai mult ca oricând, folosirea vocii este atât de importantă?
Pentru că schimbarea este necesară mai mult ca niciodată! Ca brand, nu mai este în regulă să stăm liniștiți în spate și să facem ceea ce am făcut întotdeauna. Consumatorii noștri sunt activi și intră în conversații care promovează schimbarea. Nu vrem doar să îi ajutăm să-și răspândească poveștile, ci să le susținem călătoriile individuale. Oferind tuturor platforma noastră ca un spațiu unde pot împărtăși, încurajăm atât conexiunea, cât și puterea de a impacta schimbările din întreaga lume.

3. Ați colaborat cu câteva nume destul de puternice – ce v-a entuziasmat cel mai mult la distribuția campaniei? Sau voci așa cum sunt numite în campanie.
Căutăm întotdeauna oameni vizionari care își folosesc vocea pentru a atinge idealurile în care cred – iar această campanie nu diferă. Fiecare voce de aici a muncit din greu pentru ca visele lor să devină realitate și are o poveste de împărtășit, plină de inspirație. Pentru mine punctul culminant a fost cu siguranță să-i văd pe toți reuniți și cum își împărtășesc caracterul, valorile și mesajul. Acestea sunt adevărate modele și îmi continuu drumul zi de zi, inspirat de ei.

4. Care sunt asemănările dintre a-ți face auzită vocea și colecția Toamna 2021?
Moda a fost întotdeauna influențată de lumea din jur. Este ușor să vezi exprimarea de sine, individualitatea și autenticitatea care sunt integrate în modă, artă și cultură. Prin urmare, atât colecția Toamna 2021, cât și campania ”Pass the mic” („transmitem microfonul”) își propun să ofere consumatorilor noștri instrumentele de care au nevoie pentru a se exprima pe deplin. Fie că este vorba de o platformă digitală pentru a trimite un mesaj puternic sau de un item vestimentar american clasic și cool – cu un twist distractiv, fresh și modern.

5. Ce trei cuvinte descriu cel mai bine campania și inițiativa generală ”Pass the mic” („transmitem microfonul”)?
Autenticitate, schimbare și dialog

6. Ce vă entuziasmează cel mai mult la perspectiva unei schimbări pozitive? Și ce schimbări veți face personal în sezonul următor – pentru a aduce schimbări pozitive?
Ceea ce continuă să mă inspire și să mă determine să duc mai departe acest business este ocazia de a crea un viitor al modei mai sustenabil, echitabil și incluziv. Ceea ce mă bucură cel mai mult este că acționăm în conformitate cu obiectivele noastre – ne regândim întotdeauna cine suntem și ce valori susținem. Prin colaborări precum cele pentru campania Toamna 2021, putem face ambițiile noastre pozitive și de impact să se transforme în realitate.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *