Vivre a atins in doar 3 ore de campanie 40% din totalul vanzarilor inregistrate anul trecut

Vivre_Black Friday
Noi 16
2018

Vivre, cel mai mare retailer online de home&deco din Europa Centrală și de Est, a început deja campania de Black Friday de 3 ore, fiind procesate până acum 40% din numărul total de comenzi înregistrat pe toată perioada Black Friday din 2017, respectiv 33% din numărul total de produse vândute în perioada Black Friday de anul trecut. Cele mai bine vândute categorii au fost canapelele și fotoliile, urmate de textile, mobilier și covoare.

În prima oră de reduceri, 70% dintre accesări au fost de pe mobile. Vârful de trafic a fost atins în intervalul 21:00 – 22:00.

„Traficul în primele ore de la deschiderea campaniei ne-a depășit așteptările, noi mizând inițial pe o dublare a acestuia față de anul trecut. Deși am mărit capacitatea sistemelor de a susține traficul estimat, interesul consumatorilor pentru produsele oferite de Vivre.ro a fost o surpriză plăcută pentru noi. De la o ediție la cealaltă, observăm consolidarea încrederii consumatorilor români, mult mai deschiși la a comanda obiecte mari sau piese de mobilier online, bucurându-se de confortul de a le fi livrate acasă. Astfel că, încă din primele 3 ore de campanie, vorbim despre o creștere semnificativă a comenzilor la mobilier față de întreaga ediție anterioară”, a declarat Iulian Vegheș, VP of Marketing.

Valoarea maximală a coșului de cumpărături a fost de 2.850 de euro, iar în minutul de aur a fost atins un număr de 3 ori mai mare de comenzi comparativ cu minutul de aur al anului trecut.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *